Pidato bahasa sunda tentang kebersihan

Adalah Jawaban Soal Sekolah Tentang Pidato bahasa sunda tentang kebersihan


Assalamualaikum wr.wb

puji sareung syukur urang panjatkeun ka Allah swt, sholawat sareung salam urang limpah curahkeun ka jungjunan nabi akhir jaman, nyaeta Nabi Muhammad saw, ku kituna urang sadaya tiasa patepang tuur paamprok jonghok dina ieu acara, ibu /bapa anu ku simkuring di pika hormat , saderek sadaya anu ku simkuring pikacinta, dina ieu rengrengan simkuring bade ngadugikeun biantara ngeunaan kabersihan lingkungan, anu dimana urang sadaya terang yen di lingkungan bersih parantos tangtu sehat ka diri urang sadaya anu nyicingan eta tempat.

Dia cara miara kana ieu lingkungan teh aya 3 paling sautik supados lingkungan tetep bersih jeung sehat nyaeta ngagunakeun teknik dihandap

1. Simpen sampah plastik

maksadna nyaeta , simpen sampah anu parantos diangge teh ulah nepikeun ka di piceun dimana wae.

2. gunakeun deui eta sampah

saparantosna di simpen teras di bersihkeun , nah upami tos kitu mah tiasa di gunakeun deui eta sampah plastik teh

3.daur ulang eta sampah

dina penelitian sampah plastik teh bisa ancur ku taneuh ku jarak waktu 24 taun, pasti lami ari kitu mah, nah ku kituna tiasa eta sampah teh di daur ulang janten barang rumah tangga anu sanes , janten henteu dimana wae.

tilu cara di luhur tiasa di gunakeun ku urang sadaya, supados lingkungan urang sehat sareung bersih,

ku kituna sakitu wae ti simkuring mugia janten mangfaat kanggo urang sadaya, wassalamualaikum wr.wb

jika di buat dalam bahasa indonesia maka hasilnya akan menjadi:

assalamualaikum wr.wb

puji dan syukur kita panjatkan kehadirat allah swt, shalawat serta salam kita limpahkan kepada nabi muhammad saw, karena ridha dan karunianya kita dapat berkumpul dan bertemu dalam ini acara, ibu/bapak yang saya hormati dan rekan sekalian yang saya cintai dan banggakan dalam acara ini saya akan menyampaikan pidato mengenai kebersihan lingkungan, dimana kita tahu bahwa lingkungan bersih adalah lingkungan yang sehat.

Baca Juga  Suara hewan termasuk contoh bunyi

dalam memelihara lingkungan sedikitnya ada 3 cara berikut ini cara yang bisa di gunakan.

1.menyimpan sampah

maksudnya adalah menyimpan supaya tidak di buang di sembarang tempat , ini di usulkan untuk menghindari kekotoran di lingkungan kita.

2.menggunakan kembali

setelah di simpan dan di bersihkan kita bisa menggunakan sampah plastik itu untuk keperlian sehari-hari kita.

3. mengdaur ulang sampah

selain menggunaka kita juga bisa mengdaur ulang sampah tersebut menjadi barang lain untuk kepentingan rumah tangga, jadi mengurangi penyebaran sampah di lingkungan luar. dari sebuah penelitian bahwa plastik akan bisa di uraikan oleh tanah sekurang-kurangnya 24 tahun, tentu itu adalah waktu yang sangat lama untuk anda semua.

tiga cara diatas semoga saja bisa membantu dalam mengurangi sampah di lingkungan kita supaya tercipta lingkungan sehat dan bersih.

nah sekian pidato dari saya semoga menjadi manfaat bagi kita semua wassalamualaikum wr.wb

Demikianlah Kunci Jawaban Soal Sekolah Tentang Pidato bahasa sunda tentang kebersihan Semoga Membantu.