Ku Hyang Bunisora, Niskala Wastu Kancana kacida di pikanyaah jeung didama-dama, sesat ngaleuwihan ka putrana nyalira. Kecap didama-dama ngandung harti?

Ku Hyang Bunisora, Niskala Wastu Kancana kacida di pikanyaah jeung didama-dama, sesat ngaleuwihan ka putrana nyalira. Kecap didama-dama ngandung harti?

  1. dijaga jeung dirawat kalawan ati-ati pisan
  2. dianggap jelema penting tur dihormat.
  3. Disaruakeun jeung ka anak sorangan
  4. dipupusti siga ka barang alus atawa jimat.
  5. Diperlakukeun kalawan hade jeung dihormat

Jawaban yang benar adalah: A. dijaga jeung dirawat kalawan ati-ati pisan.

Dilansir dari Ensiklopedia, ku hyang bunisora, niskala wastu kancana kacida di pikanyaah jeung didama-dama, sesat ngaleuwihan ka putrana nyalira. kecap didama-dama ngandung harti dijaga jeung dirawat kalawan ati-ati pisan.

Pembahasan dan Penjelasan

Menurut saya jawaban A. dijaga jeung dirawat kalawan ati-ati pisan adalah jawaban yang paling benar, bisa dibuktikan dari buku bacaan dan informasi yang ada di google.

Menurut saya jawaban B. dianggap jelema penting tur dihormat. adalah jawaban yang kurang tepat, karena sudah terlihat jelas antara pertanyaan dan jawaban tidak nyambung sama sekali.

Menurut saya jawaban C. Disaruakeun jeung ka anak sorangan adalah jawaban salah, karena jawaban tersebut lebih tepat kalau dipakai untuk pertanyaan lain.

Menurut saya jawaban D. dipupusti siga ka barang alus atawa jimat. adalah jawaban salah, karena jawaban tersebut sudah melenceng dari apa yang ditanyakan.

Menurut saya jawaban E. Diperlakukeun kalawan hade jeung dihormat adalah jawaban salah, karena setelah saya coba cari di google, jawaban ini lebih cocok untuk pertanyaan lain.

Kesimpulan

Dari penjelasan dan pembahasan serta pilihan diatas, saya bisa menyimpulkan bahwa jawaban yang paling benar adalah A. dijaga jeung dirawat kalawan ati-ati pisan.

Baca Juga  Bahan yang membuat bir pletok terasa hangat saat diminum adalah?